
STOWARZYSZENIE UMARŁYCH POETÓW
Warszawa 12.06.2025, g. 19:00
od 72.00 pln
Tom Schulman Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Na podstawie filmu Wytwórni Touchstone Pictures ze scenariuszem Toma Schulmana
Reżyseria i opracowanie muzyczne: Piotr Ratajczak
Przekład: Bartosz Wierzbięta
Dramaturgia: Maria Marcinkiewicz-Górna
Scenografia i światło: Marcin Chlanda
Kostiumy: Grupa Mixer
Choreografia: Arkadiusz Buszko
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Jan Malawski
Obsada:
John Keating – Wojciech Malajkat
Chris – Weronika Łukaszewska
Todd Anderson – Adrian Brząkała
Nolan – Mirosław Kropielnicki/Maciej Wierzbicki
Neil Perry – Jędrzej Hycnar/Maciej Musiał/Maciej Musiałowski
Pan Perry – Paweł Pabisiak
Knox Overstreet – Radomir Rospondek
Charlie Dalton – Jakub Sasak
Steven Meeks – Aleksander Sosiński
Richard Cameron – Jędrzej Wielecki
Prapremiera polska: 28 marca 2019 roku
Teatralna wersja kultowego filmu Petera Weira. W Akademii Weltona, elitarnej męskiej szkole z internatem, rozpoczyna się kolejny rok szkolny. Do grona pedagogów dołącza nowy charyzmatyczny wykładowca języka angielskiego – John Keating. Czterem zasadom akademii, którymi są: tradycja, honor, dyscyplina i doskonałość, przeciwstawia inny sposób kształcenia i wychowania. Ciekawość świata, wrażliwość na literaturę piękną, umiejętność samodzielnego myślenia i chęć rozwijania indywidualnych pasji – to wartości, które próbują realizować jego uczniowie w tajnym klubie entuzjastów poezji. Co zwycięży: restrykcyjnie przestrzegana tradycja czy prawo do marzeń, wolności i młodzieńczego buntu?
fot. Katarzyna Kural-Sadowska
Na podstawie filmu Wytwórni Touchstone Pictures ze scenariuszem Toma Schulmana
Reżyseria i opracowanie muzyczne: Piotr Ratajczak
Przekład: Bartosz Wierzbięta
Dramaturgia: Maria Marcinkiewicz-Górna
Scenografia i światło: Marcin Chlanda
Kostiumy: Grupa Mixer
Choreografia: Arkadiusz Buszko
Asystentka ds. scenografii i kostiumów: Małgorzata Domańska
Producent wykonawczy i asystent reżysera: Jan Malawski
Obsada:
John Keating – Wojciech Malajkat
Chris – Weronika Łukaszewska
Todd Anderson – Adrian Brząkała
Nolan – Mirosław Kropielnicki/Maciej Wierzbicki
Neil Perry – Jędrzej Hycnar/Maciej Musiał/Maciej Musiałowski
Pan Perry – Paweł Pabisiak
Knox Overstreet – Radomir Rospondek
Charlie Dalton – Jakub Sasak
Steven Meeks – Aleksander Sosiński
Richard Cameron – Jędrzej Wielecki
Prapremiera polska: 28 marca 2019 roku
Teatralna wersja kultowego filmu Petera Weira. W Akademii Weltona, elitarnej męskiej szkole z internatem, rozpoczyna się kolejny rok szkolny. Do grona pedagogów dołącza nowy charyzmatyczny wykładowca języka angielskiego – John Keating. Czterem zasadom akademii, którymi są: tradycja, honor, dyscyplina i doskonałość, przeciwstawia inny sposób kształcenia i wychowania. Ciekawość świata, wrażliwość na literaturę piękną, umiejętność samodzielnego myślenia i chęć rozwijania indywidualnych pasji – to wartości, które próbują realizować jego uczniowie w tajnym klubie entuzjastów poezji. Co zwycięży: restrykcyjnie przestrzegana tradycja czy prawo do marzeń, wolności i młodzieńczego buntu?
fot. Katarzyna Kural-Sadowska

MATKA
Warszawa 12.06.2025, g. 19:00
od 72.00 pln
Reżyseria: Waldemar Zawodziński
Obsada:Katarzyna Gniewkowska, Krystyna Janda, Małgorzata Rożniatowska, Agnieszka Skrzypczak, Jarosław Boberek, Tomasz Tyndyk, Bartosz Waga
Kategoria: standard
Data premiery: 06 czerwca 2025
Słynny groteskowy dramat Witkacego, wypełniony sarkastycznym i zgryźliwym humorem, będący parodią psychologicznego dramatu rodzinnego, w typie Strindberga i Ibsena. Realność akcji podszyta jest głębokim sarkazmem, wyolbrzymiona i zdeformowana, a postaci dramatu są obdarzone świadomością scenicznego bycia, stają się, sami dla siebie, aktorami.
Obsada:Katarzyna Gniewkowska, Krystyna Janda, Małgorzata Rożniatowska, Agnieszka Skrzypczak, Jarosław Boberek, Tomasz Tyndyk, Bartosz Waga
Kategoria: standard
Data premiery: 06 czerwca 2025
Słynny groteskowy dramat Witkacego, wypełniony sarkastycznym i zgryźliwym humorem, będący parodią psychologicznego dramatu rodzinnego, w typie Strindberga i Ibsena. Realność akcji podszyta jest głębokim sarkazmem, wyolbrzymiona i zdeformowana, a postaci dramatu są obdarzone świadomością scenicznego bycia, stają się, sami dla siebie, aktorami.